Hachiko: A Dog's Story



2009 yapımı filmlerden devam ediyoruz. Film yaşanmış hikayeden uyarlama.. Köpek dostumuz Hachiko oyunculuğu gayet iyi, süper eğitmişler. Aklıma gelmişken Oscar ödüllerinde hayvanlara da ödül verseler ya Hachiko bu rolüyle ödül alırdı bence :) Yine de iyi bir film seyredeyim diye oturursanız hayal kırıklığına uğrayabilirsiniz - ki ben uğradım :)   Fakat bir köpekten, bir insana nasıl dost olur derseniz bu filmi izlemelisiniz.


Gelelim Sinemalar'da bu film hakkında yapılan yorumlara:



Karar sizin... 

Filmden bir sahne



2 Yorum:

chunlibeauty dedi ki...

ben cok sevmi$tim halbuki :) sizin pek begenmediginize üzüldüm

Evren - Sahne dedi ki...

Öncelikle film için teşekkürler .

Profesör ölene kadar akıcılık açısından iyi gidiyordu, fakat ölümden sonra film koptu. Benim beklentilerim farklıydı ve daha farklı bir kurgu bekliyordum. Yani filmin sonlarında sırf köpeği izledim. Bu yüzden film 'doyuruculuk' yetersiz geldi bana.

Benim görüşüm böyle fakat benim görüşümde olmayıp filmi beğenen tonla insan var, o yüzden sinemalar'dan yorumlar ekledim :)

 

Sahne | Scene - Evren ©