Recep İvedik 3 Hakkında


Dün aylar sonra sinemaya giderek bu filmi izledim. Recep İvedik serisini seven birisi olarak yazıyorum. Sadece gülmek için gittim. Film daha başlamadan salak bir gülümseme vardı yüzümde. Bu beklentilerle film başladı.

Filmin ilk yarısı beklentilerime cevap vermedi, bir - iki sahnede güldüğümü hatırlıyorum. Filmin ilk yarısı bitti mola verildi.

Arkadaşımla fikir alışverişi yaparken baktım ki görüşlerimiz aynı. Beklentilerimizi karşılamıyordu. Boşuna geçen 50 dakikaydı. Filmin ikinci yarısı toparlaması gerekliydi. Yoksa vasat bir film olup çıkacaktı. Bir daha Recep İvedik 4 filan çıkarsa gitmemeyi bile düşünmüştüm.

Filmin ikinci yarısı başladı.Beklentilerimize nihayet cevap verdi. Özlediğimiz Recep İvedik geri geldi. 3-4 sahnede kahkahamı attım. Tabi benim kahkaha attığım yerde, hiç gülmeyen de oldu. Onların güldükleri yerde, benim hiç gülmediğim sahneler de oldu.

Eleştireceğim husus ise Şahan fragmanında neredeyse (!) tüm esprileri yapmış, bu da filmin tadını kaçırmış. Haliyle önceden duyduğun bir espriye bir daha gülemiyorsun! Böyle apaçık filmi anlatan fragman sırf seyirci çekmek adına belli ki. Ama yanlış bir yaklaşım. Eğer filmin ikinci yarısı, ilk yarısı gibi olsaydı görürlerdi onlar Recep İvedik serisini :)

Filmin özetine değinecek olursam: bu filmde İvedik depresyon geçiriyor, Zeynep Çamcı ise imdadına koşuyor. Ve olaylar gelişiyor. Böyle kısaca özetleyebilirim.

Ve Cuma, C.Tesi, Pazar filmi 1.153.071 kişi izlemiş. Yine rahat 4 milyon kişiyi bulacak... 

0 Yorum:

 

Sahne | Scene - Evren ©