Precious | Acı Bir Hayat Öyküsü (2009)




Filmin Özeti
16 yaşındaki Claireece Precious Jones, Harlem'de kimsenin istemediği bir hayatı yaşamak zorundadır. Babası tarafından tecavüze uğramış Precious hamiledir ve annesi tarafından fiziksel ve psikolojik şiddete uğramaktadır. Ev onun için bir cehennemdir, okul ise bir kaos. Precious 19 yaşına geldiğinde bütün bunların dışında bir sır saklamaktadır: O ne okumayı ne de yazmayı bilmektedir.(sinemalar)


Oscar da 6 dalda aday bir film, en iyi film kategorisinde de yer alıyor. Fakat bana göre o kadar da ahım şahım bir yapım değil. Film beni sarmadı. Beğenmedim

Filmin Fragmanı



2 Yorum:

dereotundannefretederim dedi ki...

bana da izlemeden iyi hissi uyandırmıştı.. bakalım izliyim bi de..

Evren - Sahne dedi ki...

:) Ben sevmedim, umarım siz beğenirsiniz :)

 

Sahne | Scene - Evren ©